Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky se vztahují na poradenské, webdesignové (návrh, tvorba, programování webu), marketingové, digitální (prodej online produktů) služby, které poskytuje na webu www.lukasvik.cz Mgr. Lukáš Vik se sídlem: Blodkova 352, Hradec Králové, 50006; IČO: 76230627 (Oprávnění: vydal ŽÚ v Hradci Králové 27.03.2008).
Tyto obchodní podmínky jsou součástí každé uzavřené smlouvy mezi mnou jako poskytovatelem služeb a Vámi jako klientem. Zasláním objednávky služeb vyjadřujete s těmito podmínkami souhlas.
Vymezení pojmů
- Poskytovatelem služeb je Mgr. Lukáš Vik.
- Klientem jste Vy.
- Uzavření smlouvy mezi poskytovatelem a Vámi se uzavírá v českém jazyce a otázky s ní související se řídí českým právem.
- Nejsem plátce DPH.
- Uhrazením odměny, se rozumí připsání odměny na můj bankovní účet: 670100 – 2206636708 / 6210 (mBank).
Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy je můj závazek Vám jako klientovi poskytnout poradenství, tvorbu webu, marketing, který jste si objednali, nebo Vám poskytnout online produkt, a Váš závazek jako klienta uhradit za tento produkt nebo službu moji odměnu.
Poradenství
- Poradenství a konzultace můžete objednat, e-mailem na webových stránkách www.lukasvik.cz.
- Obsah konzultace je důvěrný. Zavazuji se zachovávat mlčenlivost.
- Konzultace a poradenství probíhají prostřednictvím online po Skype nebo Zoom či telefonu nebo osobně.
- Konzultace se platí předem oproti vystavené faktuře. Peníze za vyčerpané hodiny konzultace se nevrací.
- Když se bez omluvy (doručené minimálně 24 hodin před schůzkou) nedostavíte, postupuje se tak, jako by bylo poradenství realizováno, bez možnosti vrácení peněz.
- Čas konzultace začíná běžet v domluvenou hodinu, zmeškaný čas se započítává do doby konzultace. Přijdu-li pozdě, zameškaný čas vám nahradím.
- Čerpat můžete od 15 minut telefonicky, přes Skype nebo e-mailem, osobní konzultace trvají většinou okolo 1-3 hodin. Hodinová sazba je uvedena na webových stránkách v sekci Poradenství.
Tvorba webu
- Tvorbu webu lze objednat telefonicky, e-mailem, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách www.lukasvik.cz.
- Zavazuji se zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které se týkají vašeho obchodního tajemství a jejichž prozrazení by mohlo vést k vašemu poškození v konkurenčním prostředí.
- Zahájení prací u projektů do 15 000 Kč je podmíněno zaplacením faktury na 100 % z dohodnuté, objednané nebo předpokládané ceny.
- Projekt je rozdělen do jasně ohraničených částí (příprava, práce s obsahem, texty, atd.) každá je za předem odsouhlasenou částku nebo cenové rozpětí.
- příprava projektu (zadání)
- tvorba/úprava/zajištění obsahu pro web
- tvorba webu samotného
- naplnění obsahem na mém prostoru (ve tvaru subdomena.lukasvik.cz)
- schválení webu = akceptace webu, znamená že web je v pořádku a schvalujete jeho přesunutí z mého na váš hostingový prostor.
- po akceptaci vystavím poslední fakturu, po jejím uhrazení, web přesunu na váš hosting.
- po přesunutí na váš hosting máte měsíční období na reportování případných chyb (záruční doba). Pokud se jedná o chyby nebo drobné vizuální nedostatky, opravím je v rámci původní ceny. Pokud si stránky poškodíte sami (zjistím to při revizi), opravy budu účtovat hodinovou sazbou uvedenou v sekci Tvorba webu.
- Pokud dojde k předčasnému ukončení spolupráce, tak dokončím práci, která je rozpravovaná, aby ji bylo možné předat, poskytnu součinnost při předání a vyfakturuji za objednanou a odvedenou práci. Díky tomu, budete moci pokračovat dál s někým jiným, a nedělat vše od začátku. To jestli se rozhodnete web respektive práci na kódu nepoužít není důvodem k neproplacení již provedených služeb.
- Cokoliv co není uvedeno ve schválené smlouvě o dílo, poptávce, mailu nebo specifikaci webu; na základě, které byla vytvořena již odsouhlasená nabídka, jsou vícepráce. Za vícepráce účtuji hodinovou sazbu uvedenou na webových stránkách v sekci Tvorba webu.
Marketing webu
- Marketing webu lze objednat telefonicky, e-mailem, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách www.lukasvik.cz.
- Zahájení prací je podmíněno zaplacením faktury na 100 % z dohodnuté, objednané nebo předpokládané ceny.
- Prodává se ve formě balíčku, s předem definovaným rozsahem práce.
- Cokoliv co není uvedeno v popisu balíčku, jsou vícepráce. Za vícepráce účtuji hodinovou sazbu uvedenou na webových stránkách v sekci Marketing webu.
Weby umisťuji na váš hosting
- NEJSEM POSKYTOVATEL HOSTINGU ANI EMAILOVÝCH SLUŽEB. Pokud je potřeba práce související s hostingem, komunikace s podporou poskytovatele hostingu, řešení problémů, migrace dat, zálohování atd., účtuji běžnou hodinovou sazbu uvedenou na mém webu. Pokud nemáte objednanou Roční správu webu.
- Neodpovídám za odpovědnosti provozovatele hostingu (výpadky, ztráta dat atp.) ani vás jako majitele webu (zapomenutí prodloužení domény webu/hostingu), porušení autorských či jiných práv.
- Neodpovídám za fungování mailových serverů a vším co s maily poskytovanými třetími stranami souvisí, za ztrátu dat nemám žádnou odpovědnost.
Tyto obchodní podmínky platí od roku 1. 1. 2018.